بخشدار محمدیه؛

لزوم همکاری بیشتر دستگاه ها در اجرای دقیق و مطلوب قانون جوانی جمعیت 

لزوم همکاری بیشتر دستگاه ها در اجرای دقیق و مطلوب قانون جوانی جمعیت 
آخوندی اظهار کرد: همکاری دستگاه ها در اجرای دقیق و مطلوب قانون جوانی جمعیت و خانواده کمرنگ است و باید در راستای تحقق منویات رهبری تلاش ها بویژه از سوی شهرداری ها و دهیاری ها مضاعف شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۱۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

 قزوین- به گزارش بسیج، محسن آخوندی بخشدار محمدیه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی بخش محمدیه که با حضور مدیریت ثبت احوال محمدیه، شهردار شریف آباد، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه، معاون مرکز بهداشت شهرستان ، نماینده شهرداری های محمدیه و بیدستان و همچنین دهیاران روستاهای بخش برگزار شد، از کمرنگ بودن همکاری دستگاه ها در جهت تحقق منویات رهبری و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت انتقاد و بر همکاری مضاعف همه دستگاه ها بویژه شهرداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.

 

وی در ادامه افزود: تمامی شهرداری ها و دهیاری ها و دستگاه های اداری موظف هستند تمامی اقدامات خود در قالب دستورالعمل های قانون جوانی جمعیت را با نصب بنر در معابر شهری اطلاع رسانی کنند و این موضوع را شخصا رصد می کنم.

 

بخشدار محمدیه ضمن تقدیر از اقدامات تشویقی شهرداری های محمدیه، شریف آباد، بیدستان و برخی دهیاری ها، بر فراگیر شدن این تشویق ها در سایر دستگاه ها و دهیاری ها تاکید کرد.

 

آخوندی با بیان اینکه از روزهای گذشته خدمات ثبت احوال در مهرگان راه اندازی شده، خواستار ارائه خدمات ثبت احوال در شهرهای شریف آباد و بیدستان در قالب دفاتر پیشخوان دولت شد و گفت: تمامی دهیاری ها موظف هستند در جهت اطلاع رسانی و هدایت مردم به سمت دفاتر پیشخوان معرفی شده، برای تعویض شناسنامه ها اقدام کنند.

 

 وی در پایان از رشد جمعیت اتباع بیگانه در بخش ابراز نگرانی کرد و خواستار اجرای قانون در این زمینه شد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار